Повернення та обмін товару

Компанія XCore здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів»

Повернення товарів належної якості

Термін повернення товарів 

Повернення товарів, придбаних на сайті https://xcore.com.ua, можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем (не враховуючи день отримання товару). 

Документи для оформлення повернення

Документи для оформлення повернення покупець може завантажити за посиланням https://xcore.com.ua/documents/zaiava_na_povernennia_tovary.docx та роздрукувати.

Умови повернення

Для повернення товару необхідно дотримуватись наступних умов:

  • товар не використовувався;
  • товар без механічних пошкоджень;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

Процедура повернення товару належної якості

Адреса для повернення товарів належної якості

  • Адреса - Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, Нова Пошта, відділення №1
  • Отримувач - Радейко Ігор Володимирович
  • Телефон - +380977317047 (лише як контактний для відправки)
  • Вид доставки - відділення-відділення
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

У разі необхідності повернення товарів належної якості покупцеві необхідно:

  • зателефонувати за номером +38 067 30-17-927. і повідомити про намір повернути оплачений товар;
  • надіслати товар службою доставки Нова пошта з заповненою заявою.
  • повідомити № декларації надісланої посилки;

Оплата доставки повернення

Послуги доставки повернення товарів неналежної якості оплачує покупець.

Термін повернення грошей за товар

Після отримання та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту протягом 7 робочих днів. Повернення коштів може бути здійснено через платіжну систему на вибір покупця.

Повернення товарів неналежної якості (бракованих товарів)

Адреса для повернення товарів неналежної якостів

  • Адреса - Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, Нова Пошта, відділення №1
  • Отримувач - Радейко Ігор Володимирович
  • Телефон - +380977317047 (лише як контактний для відправки)
  • Вид доставки - відділення-відділення
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Термін повернення товарів 

Повернення товарів, придбаних на сайті https://xcore.com.ua, можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. 

Документи для оформлення повернення

Документи для оформлення повернення покупець може завантажити за посиланням https://xcore.com.ua/documents/zaiava_na_povernennia_tovary.docx та роздрукувати.

Умови повернення

Якщо отриманий товар неналежної якості, покупець може відмовитися від нього на пошті або зробити повернення.

Процедура повернення товару неналежної якості

У разі необхідності повернення товарів неналежної якості, покупцеві необхідно:

  • зателефонувати за номером +38 067 30-17-927 і повідомити про намір повернути оплачений товар;
  • надіслати товар службою доставки Нова Пошта з заповненою заявою на повернення товару.
  • повідомити № декларації надісланої посилки ;

Оплата доставки повернення

Послуги доставки повернення товарів належної якості оплачує продавець. Якщо продавець не може прийняти товар на повернення, то послуги доставки оплачує покупець.

Термін повернення грошей за товар

Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту протягом 7 робочих днів. Повернення коштів може бути здійснено через платіжну систему на вибір покупця (на вказані реквізити оплати у заповненій покупцем заяві на повернення коштів).

Обмін товару

Обмін товарів, придбаних на сайті https://xcore.com.ua, можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. Обмін проводиться на такий же товар або аналогічний (за погодженням з покупцем). 

Документи для оформлення обміну товару

Документи для оформлення обміну товарів покупець може завантажити за посиланням https://xcore.com.ua/documents/zaiava_na_povernennia_tovary.docx та роздрукувати.

Умови обміну товарів

Для обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов:

  • якщо він не використовувався;
  • без механічних пошкоджень;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

Процедура обміну товарів

 У разі необхідності обміну товару покупцеві треба:

  • зателефонувати за номером +38 067 30-17-927 і повідомити про намір обміняти оплачений товар;
  • надіслати товар службою доставки Нова Пошта з заповненою заявою на повернення товару;
  • повідомити № декларації надісланої посилки;

Адреса для відправлення товарів на обмін

  • Адреса - Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, Нова Пошта, відділення №1
  • Отримувач - Радейко Ігор Володимирович
  • Телефон - +380977317047 (лише як контактний для відправки)
  • Вид доставки - відділення-відділення
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Оплата доставки товарів для обміну

Послуги доставки товарів для обміну оплачує покупець.

Термін проведення обміну

Обмін проводиться протягом 7 робочих днів після отримання товару від покупця. 

В разі неможливості здійснити обмін

Якщо продавець не може здійснити обмін товару на аналогічний, то покупцеві повертаються кошти за товар в повному розмірі. Кошти повертаються протягом 7 днів. Повернення коштів може бути здійснено через платіжну систему на вибір покупця (платіжні реквізити необхідно вказати у заяві на повернення товару).

Інша важлива інформація

Дії покупця при отриманні товару

При отриманні товару у відділенні поштового оператора чи від кур'єра покупець повинен перевірити: 

  • цілісність упаковки та відсутні;
  • комплектацію;
  • наявність механічних пошкоджень товару;
  • наявність чеку чи видаткової накладної.

В разі виявлення недоліків покупець має право відмовитись від отримання посилки. Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачує продавець.

Товари, які не можуть бути повернуті чи обміняні

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні чи поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну. 

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затверджено Постановою Кабінету Міністрів України Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" N 172 від 19 березня 1994 р.