Доставка замовлень

Час обробки (комплектування) замовлень становить від 1 до 10 днів. Замовлення обробляються в той самий день, якщо отримані до 15:00.

Способи доставки:

Кур'єр Нова Пошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)

  • Адресна доставка.
    Вартість кур'єрської доставки товарів - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 3  днів.
  • Доставка у відділення поштової служби
    Вартість доставки до відділення "Нова Пошта"  - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів.
  • Доставка у поштомат поштової служби
    Вартість доставки у поштомат служби "Нова Пошта" - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів.

Кур'єр УкрПошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)

  • Адресна доставка.
    Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів.
  • Доставка у відділення поштової служби.
    Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів.
  • Самовивіз здійснюється за адресою: вул. Івана Франка, будинок 1, м.Новояворівськ, Яворівський район, Львівської області

 
Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної (трек-номер).  Відстежити замовлення за трек-номером можливо на сайті служби доставки:

Термін зберігання посилки у відділеннях - 7 робочих днів. За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.

 
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

Дії покупця при отриманні товару

Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню, а також, відсутній касового чеку чи видаткової накладної. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.

У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.

У разі виникнення питань при прийманні та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.

 В разі виявлення недоліків покупець має право відмовитись від отримання посилки. Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачує магазин.