Гарантійне обслуговування

На усі товари в інтернет магазині XCore діє 12 місяців гарантії. Усі умови гарантії діють у межах Закону України про захист прав споживачів та регулюються Законодавством України.

Процедура звернення за гарантією

Зателефонуйте за номером +38 067 30-17-927 та повідомте про настання гарантійного випадку. Відправте товар за наступною адресою:

  • Адреса - Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, Нова Пошта, відділення №1
  • Отримувач - Радейко Ігор Володимирович
  • Телефон - +380977317047 (лише як контактний для відправки)
  • Вид доставки - відділення-відділення
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Випадки, на які не розповсюджується гарантія

  • виріб має сліди механічного пошкодження або стороннього втручання;
  • порушені заводські пломби та відсутнє маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру або представником виробника;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі;
  • неправильної установки й підключення виробу.

 

Разом з товаром потрібно відправити копію товарного чеку чи видаткової накладної. Вартість доставки товару на сервіснис центр магазину оплачує покупець.

Терміни розгляду звернення по гарантії, виконання ремонту

  • Розгляд звернення проводиться протягом 1 - 3 днів.
  • Виконання ремонту проводить протягом 7 - 14 днів.

У разі відсутності у сервісному центрі ремонтних запчастин за погодженням з Покупцем термін гарантійного ремонту може бути продовжений до моменту надходження необхідних запчастин до сервісного центру.

Якщо ремонт не можливий

У разі неможливості ремонту проводиться заміна виробу на такий самий або аналогічний. Операція із заміни виробу проводиться після обов'язкового тестування виробу у сервісному центрі. У такому випадку, Ви можете повернути кошти за товар чи обміняти його на аналогічний. Детальніше можете ознайомити на сторінці “Повернення товару та коштів”* Переконливе прохання при зверненні до сервісного центру надавати виріб у повній комплектації. Це забезпечить коректне визначення несправності та заощадить Ваш час у разі потреби заміни виробу на новий.