На усі товари в інтернет магазині XCore діє 12 місяців гарантії. Усі умови гарантії діють у межах Закону України про захист прав споживачів та регулюються Законодавством України.
Процедура звернення за гарантією
Зателефонуйте за номером +38 067 30-17-927 та повідомте про настання гарантійного випадку. Відправте товар за наступною адресою:
- Адреса - Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, Нова Пошта, відділення №1
- Отримувач - Радейко Ігор Володимирович
- Телефон - +380977317047 (лише як контактний для відправки)
- Вид доставки - відділення-відділення
- Оплата доставки - коштом відправника
- Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Випадки, на які не розповсюджується гарантія
- виріб має сліди механічного пошкодження або стороннього втручання;
- порушені заводські пломби та відсутнє маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру або представником виробника;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі;
- неправильної установки й підключення виробу.
Разом з товаром потрібно відправити копію товарного чеку чи видаткової накладної. Вартість доставки товару на сервіснис центр магазину оплачує покупець.
Терміни розгляду звернення по гарантії, виконання ремонту
- Розгляд звернення проводиться протягом 1 - 3 днів.
- Виконання ремонту проводить протягом 7 - 14 днів.
У разі відсутності у сервісному центрі ремонтних запчастин за погодженням з Покупцем термін гарантійного ремонту може бути продовжений до моменту надходження необхідних запчастин до сервісного центру.
Якщо ремонт не можливий
У разі неможливості ремонту проводиться заміна виробу на такий самий або аналогічний. Операція із заміни виробу проводиться після обов'язкового тестування виробу у сервісному центрі. У такому випадку, Ви можете повернути кошти за товар чи обміняти його на аналогічний. Детальніше можете ознайомити на сторінці “Повернення товару та коштів”* Переконливе прохання при зверненні до сервісного центру надавати виріб у повній комплектації. Це забезпечить коректне визначення несправності та заощадить Ваш час у разі потреби заміни виробу на новий.