Час обробки (комплектування) замовлень становить від 1 до 10 днів. Замовлення обробляються в той самий день, якщо отримані до 15:00.
Способи доставки:
Кур'єр Нова Пошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)
- Адресна доставка.
Вартість кур'єрської доставки товарів - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів. - Доставка у відділення поштової служби
Вартість доставки до відділення "Нова Пошта" - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів. - Доставка у поштомат поштової служби
Вартість доставки у поштомат служби "Нова Пошта" - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів.
Кур'єр УкрПошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)
- Адресна доставка.
Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів. - Доставка у відділення поштової служби.
Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів.
- Самовивіз здійснюється за адресою: вул. Івана Франка, будинок 1, м.Новояворівськ, Яворівський район, Львівської області
Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної (трек-номер). Відстежити замовлення за трек-номером можливо на сайті служби доставки:
- "Нова Пошта" - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/
- “Укрпошта” - https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html
Термін зберігання посилки у відділеннях - 7 робочих днів. За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.
Дії покупця при отриманні товару
Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню, а також, відсутній касового чеку чи видаткової накладної. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.
У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).
Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.
У разі виникнення питань при прийманні та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.
В разі виявлення недоліків покупець має право відмовитись від отримання посилки. Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачує магазин.