Час обробки (комплектування) замовлень становить від 1 до 10 днів. Замовлення обробляються в той самий день, якщо отримані до 15:00.
Способи доставки:
Кур'єр Нова Пошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)
- Адресна доставка.
Вартість кур'єрської доставки товарів - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів. - Доставка у відділення поштової служби
Вартість доставки до відділення "Нова Пошта" - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів. - Доставка у поштомат поштової служби
Вартість доставки у поштомат служби "Нова Пошта" - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів.
Кур'єр УкрПошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)
- Адресна доставка.
Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів. - Доставка у відділення поштової служби.
Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів.
- Самовивіз здійснюється за адресою: вул. Івана Франка, будинок 1, м.Новояворівськ, Яворівський район, Львівської області
Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної (трек-номер). Відстежити замовлення за трек-номером можливо на сайті служби доставки:
- "Нова Пошта" - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/
- “Укрпошта” - https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html
Термін зберігання посилки у відділеннях - 7 робочих днів. За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.
Що потрібно перевірити при отриманні товару?
Перед підписанням документів про отримання уважно огляньте упаковку:
- Перевірте, чи немає вм’ятин, проколів, слідів відкривання або інших ушкоджень.
- У разі пошкодження не виносьте посилку з відділення!
Що робити:
- Або відмовтесь від посилки;
- Або складіть разом із працівником перевізника акт про пошкодження.
Після відкриття упаковки перевірте:
- Відповідність товару до замовлення;
- Наявність усіх складових, інструкцій та аксесуарів;
- Відсутність пошкоджень або дефектів.
Якщо ви виявили будь-які проблеми, негайно зв'яжіться з нами:
- Viber / Telegram: +38 (063) 581-84-21
- Email: sale@xcore.com.ua
Надішліть фото та короткий опис ситуації — ми оперативно допоможемо.
Повернення та обмін товару здійснюється згідно з чинним законодавством України.
Детальніше ознайомтесь з правилами за посиланням: https://xcore.com.ua/povernennya-ta-obmin.html