Доставка замовлень

Час обробки (комплектування) замовлень становить від 1 до 10 днів. Замовлення обробляються в той самий день, якщо отримані до 15:00.

Способи доставки:

Кур'єр Нова Пошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)

  • Адресна доставка.
    Вартість кур'єрської доставки товарів - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 3  днів.
  • Доставка у відділення поштової служби
    Вартість доставки до відділення "Нова Пошта"  - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів.
  • Доставка у поштомат поштової служби
    Вартість доставки у поштомат служби "Нова Пошта" - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 3 днів.

Кур'єр УкрПошта
(по всій території України, окрім тимчасово окупованих)

  • Адресна доставка.
    Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів.
  • Доставка у відділення поштової служби.
    Вартість доставки до відділення “Укрпошта” - за тарифами перевізника.
    Термін доставки замовлення від 1 до 5 днів.
  • Самовивіз здійснюється за адресою: вул. Івана Франка, будинок 1, м.Новояворівськ, Яворівський район, Львівської області

 
Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної (трек-номер).  Відстежити замовлення за трек-номером можливо на сайті служби доставки:

Термін зберігання посилки у відділеннях - 7 робочих днів. За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.

 
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

Що потрібно перевірити при отриманні товару?

Перед підписанням документів про отримання уважно огляньте упаковку:

  • Перевірте, чи немає вм’ятин, проколів, слідів відкривання або інших ушкоджень.
  • У разі пошкодження не виносьте посилку з відділення!

Що робити:

  • Або відмовтесь від посилки;
  • Або складіть разом із працівником перевізника акт про пошкодження.

Після відкриття упаковки перевірте:

  • Відповідність товару до замовлення;
  • Наявність усіх складових, інструкцій та аксесуарів;
  • Відсутність пошкоджень або дефектів.

Якщо ви виявили будь-які проблеми, негайно зв'яжіться з нами:

Надішліть фото та короткий опис ситуації — ми оперативно допоможемо.

Повернення та обмін товару здійснюється згідно з чинним законодавством України.

Детальніше ознайомтесь з правилами за посиланням: https://xcore.com.ua/povernennya-ta-obmin.html